ZMIENIAMY SIĘ DLA WAS, JUŻ TERAZ ZAPRASZAMY DO NOWEJ ODSŁONY NASZEGO SALONU ARTWINGS.PL

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO bizuteriaartis.pl

1. Produkty i ich atrybuty

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby opisy towarów w naszym sklepie były kompletne i aktualne.

Jednakże pomimo tych starań, mogą pojawić się informacje niepełne, niedokładne lub nieaktualne.

Staramy się, by kolory towarów na naszej stronie były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych,

jednakże kolor zależy od systemu komputera i monitora Klienta.

Wszystkie opisy oraz ceny produktów umieszczonych w sklepie bizuteriaartis.pl mogą ulec zmianie

bez uprzedzenia (nie dotyczy to towarów i usług już zamówionych).

Wszystkie ceny w naszym serwisie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Przedstawiane w sklepie towary nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian cen bądź niezrealizowania zamówienia, jeżeli cena

stanowi wynik pomyłki. Obecność towaru nie przesądza o jego dostępności, a co za tym idzie, o

możliwości realizacji zamówienia.

2. Wysyłka

Wszystkie towary są wysyłane na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji. Zamówienie

zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar znajduje się u naszego dostawcy. W przypadku

braku jakiegoś towaru z zamówienia, Klient zostanie poproszony o modyfikację lub anulowanie

całego zamówienia. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia

paragonu/faktury. Klient może anulować zamówienie do momentu wysłania paczki. W tym celu

należy wysłać odpowiednią informację na adres mailiowy: bizuteriaartis@gmail.com

Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia lub niedostarczenie towaru spowodowane błędnym

lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

3. Prawo autorskie

Projekt naszej strony oraz wszystkie zdjęcia i opisy produktów na naszej stronie są chronione

prawem autorskim i nie mogą być wykorzystywane bez naszej zgody. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji

na innych stronach internetowych bez naszej zgody.

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach

należą do ich właścicieli.

4. Gwarancja, reklamacje i zwroty

Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia

zamówienia

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie zakupionego towaru w stanie, w jakim

Klient go otrzymał - przesyłka nie może być otwarta.

Koszt opakowania i odesłania w przypadku zwrotu ponosi Klient. W przypadku gwarancji

koszt transportu pokrywamy kupujący.

Wraz z towarem Klient winien załączyć kopię paragonu/faktury oraz krótki opisu na czym

uszkodzenie polega./protokół reklamacyjny

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Towar należy odesłać na adres:CH Gwarek, Jubiler Artis, Harcerska 1b, 44-335 Jastrzębie Zdrój

Do przesyłki proszę załączyć swoje dane osobowe oraz numer konta bankowego na które

ma zostać przelana zwracana kwota.

Pieniądze zostaną zwrócone na Państwa konto bankowe.

Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie są oryginalne i większość z nich posiada gwarancję

producenta. Jeżeli po otrzymaniu towaru, Klient stwierdzi jego wadę fabryczną, przysługuje mu

prawo do wymiany lub naprawy towaru bezpośrednio u producenta, lub może go odesłać na nasz

adres podany wyżej.

Reklamacja będzie rozpatrywana do 14 dni roboczych.

W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, lub jeżeli

zapasy danego towaru są wyczerpane, zaproponujemy Klientowi podobny towar o podobnej

wartości.

5. Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone po godzinie 12:00, zostaną oddane do realizacji następnego dnia roboczego.

Całkowity czas oczekiwania = czas realizacji zamówienia (1-5 dni roboczych) + czas dostawy (1-3

dni robocze)

Uwaga:w okresie przedświątecznym (listopad,grudzień) czas wysyłki może być dłuższy.

W przypadku chwilowego braku produktu w magazynie czas oczekiwania może się nieznacznie

wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta e-mailem. Klient ma wtedy możliwość zrezygnowania z

brakującego produktu aby otrzymać paczkę jak najszybciej.

6. Dane osobowe, newsletter i inne przesyłki reklamowe

Rejestrując się w sklepie internetowym bizuteriaartis.pl Klient wyraża jednocześnie zgodę na

umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie oraz na ich przetwarzanie do celów

marketingowych.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych

osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Dane osobowe znajdujące się w naszej bazie danych nie są przekazywane podmiotom nie

uczestniczącym w realizacji zamówienia.

Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Nie przechowujemy żadnych informacji na temat kart kredytowych Klienta.

Na adres e-mail otrzymany od Klienta wysyłamy nasz newsletter z informacjami o nowościach,

ofertach specjalnych, promocjach w dowolnym terminie i ilości.

Zgodnie z ww. Ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich

modyfikowania oraz usunięcia.